Інновації в роботі з першокласниками
« Вчись робити добро" Інтегрований урок – казка «Мандрівка з Червоною
Шапочкою» в 1класі
Математика.
Тема: Закріплення вивченого матеріалу.
Обчислення виразів на додавання. Складання рівностей за малюнками.
Мета.Закріпити навички додавання і
віднімання в межах 10. Розвивати швидкі та точн іобчислювальнінавички,
математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення,
кругозір учнів.. Виховуватибережливее ставлення до природи.
Трудове навчання.
Тема: Аплікація з паперу. Виготовлення
колективної комбінованої аплікації «Букет квітів для
рідної бабусі».
Мета: ознайомити учнів із технологією
виготовлення аплікації, вчити учнів працювати з паперам та картоном
індивідуально, в парах та групами;закріпити навички роботи з ножицями, клеєм,
повторити навички і прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати
естетичний смак, відчуття прекрасного.
Обладнання: папір, картон, ножиці, клей,
пензлики, картки, зразки, шаблони.
Природознавство.
Тема: Жива і нежива природа.
Мета: формувати в учнів поняття «жива» і
«нежива» природа, розрізняти ознаки живої природи, місце і
роль людини в довкіллі, зв’язок живої і неживої природи;
розвивати спостережливість, допитливість, уміння узагальнювати,
порівнювати, висловлювати свою думку; виховувати бережливее ставлення
до природи.
Дивитися далі:
Дивитися далі:
Інтегрований урок – подорож на тему: «Риби» 1 клас
Природознавство
Тема. Риби.
Мета. Ознайомити учнів з рибами, їх
характерними ознаками. Навчити розпізнавати риб за характерними ознаками.
Розвивати уміння порівнювати та узагальнювати
отримані знання. Сприяти розвитку уваги, пам’яті учнів, вмінню міркувати:
аналізувати, зіставляти, порівнювати і виділяти головне.
Прищеплювати інтереси і любов до природознавства як
до навчального предмету.
Трудове навчання
Тема: Аплікація з паперу. Підводний світ
Мета: продовжувати ознайомлення учнів з
прийомами декоративної аплікації; розвивати навички розумового аналізу
послідовності виготовлення виробу і практичного виконання завдання; формувати
інтерес до даного виду праці; виховувати уважність до роботи, охайність,
терпіння.
Обладнання: ілюстрації із зображенням
підводного світу, малюнки риб, шаблони різних за формою рибок та водоростей,
картон, кольоровий папір, мушлі, клей, ножиці, пензлики, вологі серветки для
рук, презентація «Риби», підручник с 59, зошит з друкованою основою с
26, картки із зображенням риб.
Тип уроку: формування нових знань.
Форма уроку: урок-подорож.
Форма роботи: індивідуальна, групова,
колективна, фронтальна.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-podorozh-na-temu-ribi-26226.html
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-podorozh-na-temu-ribi-26226.html
Інтегрований урок «Морська мандрівка». 1 клас (Математика, природознавство, трудове навчання)
Тема: Вправи на формування вмінь додавати і
віднімати числа в межах 10. Задачі на знаходження невідомого доданка.
Природознавство.
Тема: Риби.
Трудове навчання.
Тема: Робота з папером, виготовлення кораблика.
Мета: закріпити уміння додавати й віднімати у
межах 10, розв'язувати задачі, порівнювати числа, розпізнавати геометричний
матеріал; розширити знання дітей про риб, розвивати вміння розпізнавати риб за
характерними ознаками; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес; вчити
виготовляти вироби з паперу способом згинання; розвивати увагу, охайність,
швидкість у роботі, спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати
почуття дружби, товариськості, любов і пошану до навколишнього середовища.
Обладнання: ілюстрований матеріал, картки,
геометричний матеріал, папір.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-morska-mandrivka-1-klas-matematika-prirodoznavstvo-trudove-navchannya-26231.html
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-morska-mandrivka-1-klas-matematika-prirodoznavstvo-trudove-navchannya-26231.html
Урок письма з використанням казкового сюжету
Тема: Написання великої букви Ж («же»), складів,
слів із нею.
Мета: формувати навички каліграфічного
правильного письма; вчити учнів писати велику букву Ж («же»), з'єднувати її з
іншими буквами, списувати з друкованого тексту, писати під диктовку;
розвивати дрібні м'язи кисті рук, кісток зап'ясті
руки, фаланг пальців; розвивати просторову уяву, вміння користуватися ручкою та
олівцем; розвивати мову учнів;
виховувати в учнів позитивне відношення до процесу
письма, охайність, працьовитість, старанність і сумлінність.
Тип уроку: нестандартний.
Форма уроку: урок – мандрівка з казковим героєм
Обладнання: Посібник для аналізу букви «Ж»; лялька;
кольорові олівці; пластилін,
Урок навчання грамоти Рольова гра «В редакції газети «Допомога»
Тема: Письмо малої букви з. Підготовчі графічні вправи.
Написання складв та слів із буквою З
Мета: навчити писати малу літеру з («зе»),
склади, слова з нею; збагачувати словниковий запас учнів, порівнювати її з
іншими буквами, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати в учнів
охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма уроку: рольова гра.
Обладнання: прописи, листи, магнітна дошка,
зразки написання.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/urok-pisma-z-vikoristannyam-kazkovogo-syuzhetu-tema-napisannya-veliko-bukvi-zh-zhe-skladiv-sliv-iz-neyu-26232.html
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/urok-pisma-z-vikoristannyam-kazkovogo-syuzhetu-tema-napisannya-veliko-bukvi-zh-zhe-skladiv-sliv-iz-neyu-26232.html
Урок
– гра «В гості до пані ведмедиці»
Тема: Вправи й задачі на засвоєння
таблиць додавання й віднімання. Кругові приклади.
Мета: закріплювати
навички табличного додавання й віднімання, уміння розв'язувати кругові приклади
й задачі на знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць;
розвивати
увагу, логічне мислення, пізнавальний інтерес;
виховувати
гостинність.
Обладнання: світлофор
настрою, квітки з цифрами від 1 до 10; малюнок із зображенням зайчика.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/meta-zakriplyuvati-navichki-tablichnogo-dodavannya-y-vidnimannya-uminnya-rozv-yazuvati-krugovi-prikladi-y-zadachi-na-znahodzhennya-ostachi-ta-na-zmenshennya-chisla-na-kilka-odinic-rozvivat-26236.html
Інноваційні форми
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/meta-zakriplyuvati-navichki-tablichnogo-dodavannya-y-vidnimannya-uminnya-rozv-yazuvati-krugovi-prikladi-y-zadachi-na-znahodzhennya-ostachi-ta-na-zmenshennya-chisla-na-kilka-odinic-rozvivat-26236.html
Інноваційні форми
Метод "Рюкзак"
Метод етапу
рефлексії дає можливість залучати кожного учня до роботи на цьому етапі,
зокрема кожен учень стисло записує на папері відповідь на запитання: «Які з тих
знань і умінь, що отримано на уроці, він візьме із собою для використання на
інших уроках, для виконання домашнього завдання?». Аркуші
із відповідями складають у рюкзак (уявний чи справжній). Вибірково ознайомлюються
із ними.
Метод
дає можливість:
•
виділити головне, визначити важливість матеріалу;
•
вносить в урок елемент гри;
•
дає можливість залучити до роботи всіх учнів;
•
надає вчителеві інформацію про кожного учня, про методи роботи, що сподобались
їм;
•
створює основу для проведення мотивації на наступних уроках.
"Круговий
огляд»
Цей
вид діяльності спрямований на розвиток уміння міркувати над проблемою,
обговорювати її, ухвалювати спільне рішення. «Круговий огляд» передбачає рух
учнів класною кімнатою. Учні класу об'єднуються у 5-6 груп (по 4 учнів у
кожній). Учитель заздалегідь готує плакати із запитаннями з вивченої теми та
прикріплює їх на стінах класу (скільки груп — стільки й плакатів). Кожна група
отримує маркер певного кольору й обирає будь-який плакат із запитанням.
Протягом однієї хвилини кожна група відповідає письмово на своє запитання,
після чого за напрямком руху годинникової стрілки групи змінюють своє
розташування та переходять до нового плакату із запитанням. Тепер завдання
кожної групи полягає в тому, щоби проаналізувати відповідь попередньої групи,
доповнити, її чи виправити помилки, якщо такі є. Робота триває, доки всі групи
не повернуться на свої місця, обійшовши повне коло. Переваги цього прийому в
тому, що діти можуть дати вичерпні відповіді на поставлені запитання, водночас
вільно спілкуючись і доповнюючи одне одного. Учитель легко може оцінити
відповіді груп, переглянувши записи та звернувши увагу на їх кольори.
Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
ОтветитьУдалитьдля бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.